O mně

Dovolte mi se představit.



Jmenuji se František Rajtmajer a pocházím z malinkaté vesničky na Šumavě. Po osmiletém studiu na gymnáziu jsem absolvoval Fakultu aplikovaných věd v Plzni, obor na přelomu IT a managementu. Následně jsem dva roky pobýval v Praze a nyní žiji se ženou a synem v Plzni.


Jsem spolehlivý. Na plnění termínu si zakládám. Neexistuje, abych něco poslal po deadlinu. A to díky procesům, automatizaci a osobní produktivitě.


Ve svém volném čase se věnuji jízdě na kole a domácímu vaření piva. Baví mne i psaní blogu o PPC a webové analytice nazakladedat.cz.


Pro hladkou spolupráci se s klienty držím těchto pravidel.


Každý rok věnuji stovky hodin sebevzdělávání, podcastům, čtení článků, newsletterů a knih.

Pracovní zkušenosti

od 2015 - PPC specialista a webový analytik na volné noze

2018 - 2019 - Analytics Specialist v Taste Medio

2017 - 2018 - analytik a správce PPC v Shopero

2014 - vývoj webů pro Orgis IT

2013 - marketingová stáž v Indii

2012 - stáž na oddělení marketingu IBM Česká republika

Začátek podnikání

10. dubna 2015 jsem se nudil na kurzu o podnikání. Právě probíhala prezentace od specialisty ze Seznamu o inzerci v Skliku a já jsem vše již znal. Při pohledu na strop mi problesklo hlavou, že bych zrovna v online marketingu mohl zkusit začít podnikat.


Přes víkend jsem nechal nápad uležet, v pondělí ho probral s kamarádem Milanem a ve středu jsem již měl založenou živnost. Ještě tentýž týden jsem získal svého úplně prvního klienta (zdravím Toma).


Začátky byly skromné. Při studiu jsem se s pár klienty učil, experimentoval, objevoval slepé uličky. Začínal jsem s PPC reklamou, ale brzy jsem pochopil, že to nestačí a že je nutné mít vhodný web. Zde započal můj zájem o další oblasti online marketingu jako UX, optimalizaci pro vyhledávače (SEO) a optimalizaci konverzního poměru (CRO). Následně vyvstala potřeba vše měřit a tak jsem se vrhl na webovou analytiku.


A právě webová analytika mě zaujala nejvíc. Na pár let jsem se tak věnoval hlavně jí. Vzdělával se, chodil na školení, nechal se zaměstnat v agentuře Taste a učil se od zkušenějších (zdravím Andrého Hellera, Tomáše Baxu, Lukáše Štěpku a Honzu Tichého). Přitom jsem se dál věnoval PPC a staral se o dlouhodobé klienty. Dalších několik let jsem dělal jak webovou analytiku, tak PPC a propojoval tak obě oblasti dohromady.


V současné době se primárně věnuji dlouhodobé správě PPC reklamy pro desítku klientů. A aby to nebyla nuda, projektově dělám i nastavování měřících kódů, audity či konzultace. Osobně mi kombinace správy PPC okořeněná analytickými zakázkami vyhovuje ze všeho nejvíc. Dokáži v obou oblastech uplatnit svoji spolehlivost, preciznost a schopnost převést složitá data do srozumitelné lidské řeči. PPC kampaně mých klientů jsou perfektně měřené, přehledně vyhodnocované a optimalizované na základě dat.

Konference a školení

Od roku 2018 jsem pomáhal spolupořádat jednu z největších oborových konferencí pro webové a digitální analytiky MeacureCamp Czechia.

Potkat jste mě mohli mimojiné na:


Zaujal jsem vás? Dejte mi vědět.

Kontakt