Služby > Nastavení měřících kódů
Obraťte se na mě v případě, kdy chcete nasadit či rozšířit měřící kódy na vašem webu. Zajistím vám jak analytiku úplně nového webu, tak i rozvoj současného měření. Většinou pracuji s kombinací Google Analytics a Google Tag Manageru. Ovšem poradím si i s ostatními technologiemi.
Na web vám dokážu nasadit také měřící skripty třetích stran jako je Facebook Pixel, Adform tag, retargetingové a konverzní kódy Google Ads a Skliku, konverzní kódy zboží.cz a Heureky a další. Ovšem vždy tak, aby se vám to vyplatilo. Nikdy nenasazuji měřící kódy jen proto, že můžeme.
V případě, že máte na webu řadu měřících značek a už se v nich ztrácíte, pomohu vám s jejich uspořádáním a přesunem do Google Tag Manageru.
Pomáhám i s analytikou mobilních aplikací.
„Spolupráce s Františkem je perfektní. Oceňuji velmi vysokou úroveň odbornosti, rozsáhlé znalosti v dané problematice i naprostou spolehlivost a přátelský přístup k celému našemu týmu. Po roční spolupráci na několika projektech jsme s Františkem velmi spokojeni.“
Ludmila Buschová
cyberfox.cz
Spolupráci naceňuji vždy individuálně. Neváhejte se mi ozvat. Pro představu uvádím reálné příklady včetně ceny.