Reference

Za poslední rok jsem dopomohl k tržbám ve výši 1,894 mil Kč.
Přečtětě si, jak jsme toho společně s mými klienty dosáhli.

BOK*Net - lokální poskytovatel internetu

www.boknet.cz

Sdružení BOK*Net připojuje uživatele k bezdrátovému internetu v Plzni a okolí. Než jsme zahájili naši spolupráci, z webu chodilo pouze několik poptávek měsíčně a tak společně nastavený cíl 30-50 poptávek měsíčně zněl velmi ambiciozně.

Vše se ale podařilo již za 8 měsíců a nakonec jme museli kampaně tlumit, protože jsme kapacitně nestíhali připojovat nové zákazníky.

Rovněž cenu za jednu konverzi (objednávku) se nám podařilo srazit na třetinu našeho cíle. Dosáhli jsme toho především průběžnou optimalizací webu a testování různých vstupních stránek.


Red Peppers - webový analytik

www.red-peppers.cz

Red Peppers je marketingová agentura, s kterou spolupracuji jako webový analytik. Pro její klienty zpracovávám pravidelné měsíční reportingy výkonu webu, jež představují situaci na webové stránce z pohledu chování návštěvnosti a dosahování cílů.

Rovněž pomáhám nastavovat správné měření Google Analytics a definuji, co a jak na webu budeme vůbec měřit.

reference Red Peppers

FIT-strava - krabičková dieta

www.fit-strava.cz

U tohoto klienta jsem po úvodní schůzce začal tím, že jsem si objednal jejich krabičkovou dietu. Věřím, že abych mohl dělat kvalitní marketing, musím toho o produktu vědět co nejvíce. Chutná skvěle. Mohu jen doporučit.

Kampaně jsem rovnou rozdělil na tu cílící na Plzeň, Prahu a Beroun proto, že v každé z těchto oblastí je jiná konkurence ve vyhledávání a tudíž i cenové nabídky za proklik jsou na jiných úrovních. U toho jsem ale neskončil a neustále zkouším nové nápady - od přepracování retargetingu po RLSA či reklamu v mobilních aplikacích.

Díky tomu, že v Google Adwords dokážeme zaznamenávat hodnotu odeslané objednávky, dokáži v rámci každoměsíčního reportu vyčíslit i PNO - ukazatel podílu nákladů na obratu. Díky tomu víme, že každá koruna vložená do marketingu nám přinese 5 korun na tržbách. A toto číslo roste.


ORGIS IT - informační systémy na zakázku

www.orgis.cz

U Orgisu šlo o trochu jiný druh marketingu. Firma působí v oblasti B2B a jejími zákazníky jsou především větší firmy doma i v zahraničí. Původní snaha postupovat klasicky a z vyhledávání přivádět zákazníky a snažit se je přimět k odeslání poptávky se projevila jako neefektivní. A tak jsme změnili strategii na inboud marketing.

Celý online marketing byl soustředěn na branding značky Orgis IT a budování povědomí. Využili jsme k tomu především banery v obsahové síti na tuzemských i zahraničních webech a postupné vylepšování textů na webových stránkách.

reference ORGIS IT

Eva Hof Krocová - skupina webů malířky, lektorky a koučky

www.hof-art.cz

S paní Hof Krocovou jsme započali spolupráci na jednom z jejích webů o zdraví. Ještě před nasazením reklam na Googlu jsme upravili web, aby více odpovídal jejím představám a zároveň lépe plnil svůj účel z pohledu marketingu. Následně jsme přidali reklamy v obsahové síti a též rozšířili aktivity na Seznam.

Eva nicméně provozuje několik webů a tak jsme se mrkli i na ně. Šlo především o jejich optimalizaci a zpřehlednění.


Katalog iKariéra 2016 - katalog práce pro studenty

katalog.ikariera.cz

Zadání tohoto projektu bylo o trochu jiné, než u mých ostatních klientů. Cílem bylo nově vytvořenou webovou stránku představit co největšímu počtu studentů.

Šlo o typický příklad šíření povědomí a tak jsem navrhl strategii, ve které jsme se zaměřili na obsahovou síť na Googlu a Seznamu a na Facebook. Nechal jsem zpracovat grafičkou banery ve dvou variantách (pro vzájemné testování) a s nízkými rozpočty je nasadil na Google, Seznam i Facebook.

Jelikož cílem bylo s daným rozpočtem oslovit co nejvíce studentů, snažil jsem se hledat především příležitosti s nejnižší cenou za proklik. Díky dalšímu kolu testování jsme se rozhodli nadále pokračovat pouze na Facebooku, kde byl proklik nejlevnější.

Rozpočet jsem vyčerpali, přivedli dostatek studentů a získali spoustu dat, která můžeme využít při propagaci příští rok a pro optimalizaci webu.

reference FIDO

"Pre náš web Katalogu sme sa rozhodli využiť služby Františka Rajtmajera. Na začiatku nám vypracoval návrhy úprav webu, za účelom zníženia okamžitých odchodov zo stránky. Následne František vypracoval viaceré varianty online marketingu s jeho komentármi a odporúčaniami.

Reklamné kampane František neustále optimalizoval aj v ich priebehu, čo malo za následok že sme dosiahli veľmi výhodné ceny za preklik a požadované návštevy našej stránky.

Františkove služby odporúčam pre každého, kto v tejto oblasti potrebuje poradiť. Ocenili sme najmä jeho profesionálny prístup, príjemnú komunikáciu, spoľahlivosť a veľké množstvo skúseností v obore."

Tomáš Petrek, IAESTE VŠCHT Praha


Hodinový pepan - drobné domácí práce

www.hodinovypepan.cz

Pepa mne oslovil na základě doporučení. Provozuje živnost hodinového manžela. Měl web a sám si spravoval reklamu na Googlu. Nicméně chtěl se do podnikání opřít více a tak hledal odbornou pomoc.

Převzal jsem správu reklam, nastavil více sestav, aktivoval veškerá rozšíření a celkově tak zvýšil CTR na téměř trojnásobek za současného snížení ceny za proklik. Navíc jsem zpracoval audit webu na jehož základě byl web upraven a optimalizován.


FIDO - úklid firem a domácností

www.uklid-domacnosti-plzen.cz


Společnost FIDO se zaměřuje na kvalitní úklid domácností a firemních prostor. Začali jsme s reklamou ve vyhledávací síti Googlu. Následně přibyl remarketing. Mezitím již běžely kampaně na Seznamu, které jsem ovšem nespraval já. Na základě webové analytiky a hlavně proto, že z reklam na Seznamu chodilo méně poptávek, jsme se nakonec domluvili, že převezmu pod svá křídla obě platformy.

Díky jednotné kampani jak na Googlu, tak na Seznamu, využíváme předností obou těchto vyhledávačů a těžíme ze vzájemného doplňování.

reference FIDO

Toto jsou moji vybraní klienti. Chcete být mezi nimi?
Přesvědčil jsem Vás či se chcete ještě na něco doptat? Neváhejte se mi ozvat.

Přejít na kontakt