O mně

Vím, že svěřit někomu do rukou marketing své firmy není jednoduché rozhodnutí. Proto mi dovolte se představit.

Začátek podnikání

10. dubna 2015 jsem nudil na kurzu o podnikání. Právě probíhala prezentace od specialisty ze Seznamu o inzerci v Skliku a já jsem vše již znal. Při pohledu na strop mi problesklo hlavou, že bych zrovna v online marketingu mohl zkusit začít podnikat.


Přes víkend jsem nechal nápad uležet, v pondělí ho probral s kamarádem Milanem a ve středu jsem již měl založenou živnost. Ještě týž týden jsem získal i prvního klienta, s kterým spolupracujeme dodnes.


Začátky byly skromné. Při studiu jsem se s pár klienty učil, experimentoval, objevoval slepé uličky. Začínal jsem s PPC reklamou, ale brzy jsem pochopil, že to nestačí a že je potřeba mít vhodný web. Zde započal můj zájem o UX a optimalizaci konverzního poměru (CRO). Následně vyvstala potřeba vše měřit a tak jsem se vrhl na webovou analytiku. Celé to ale nedávalo smysl bez řádné strategie.


Takto jsem postupně procházel jednotlivými oblastmi online marketingu a vždy je o kousek zlepšil.


Mou současnou vizí je stav, kdy reklamu na internetu návštěvníci webových stránek nevnímají jako něco otravného, ale jako pomocníka, který jim pomůže s aktuálními potřebami.

Pracovní zkušenosti

od 2017 - webový analytik v agentuře Red Peppers

od 2015 - specialista online marketingu na volné noze

2011 - 2017 - dobrovolník ve studentské organizaci IAESTE Czech Republic

2014 - vývoj webů pro Orgis IT

2013 - marketingová stáž v Indii

2012 - stáž na oddělení marketingu IBM Česká republika

Akce a školení

Potkat jste mě mohli mimojiné na:


  • Školení Na volné noze - Robert Vlach
  • Punkové podnikání - Pavel Ovesný
  • Školení Google Analytics pro fajnšmekry - Jan Tichý
  • E-shop Summit
  • Workshop Analýza klíčových slov - Pavel Ungr
  • Školení Dlouhodobý online marketing - Daniel Nytra
  • Plzeňský barcamp
  • ...

Do školení ročně investuji desítky tisíc korun a stovky hodin věnuji vzdělávání, čtení článků, newsletterů a knih. Proto mé služby nepatří k nejlevnějším.

Ideální spolupráce

Pro své klienty pracuji dle následujícího modelu.

  1. Setkáme se a probereme vzájemná očekávání.
  2. Navrhnu, co vše společně v marketingu můžeme dělat a dohodneme se na rozsahu služeb.
  3. Respektuji Vaši vytíženost a tak většinu času pracuji v tichosti na pozadí. Vše měřím a co mohu, to rovnou zapracuji. Ostatní nejprve domluvím s vámi. Zároveň sleduji novinky v oboru a rovnou je vyzkouším na experimentu.
  4. Nejradši mám, když mi plně věříte a mám v oblasti online marketingu volnou ruku.
  5. Po měsíci posílám report, který se věnuje hlavně výsledkům. Neřeším moc co vše jsem udělal či jaká klíčová slova a kampaně jsem nastavil, ale jaké to mělo výsledky a co uděláme do budoucna.
  6. Ke všem účtům máte přístup a s analýzami můžete libovolně dál nakládat. Pokud se mnou nejste spokojeni, nemám problém předat práci někomu jinému. Věřím v otevřenost a pokud pro vás nejsem přínosný, ani jednomu neprospěje vzájemná závislost.
  7. Nemám desítky klientů. Jen pár, abych se jim mohl na míru věnovat.

Zaujal jsem vás? Dejte mi vědět.

Kontakt