Pay Per Click reklamy

Ukažte reklamu na svůj produkt zákazníkům právě ve chvíli, kdy daný produkt hledají.

Výhody PPC reklam

  • PPC = pay per click, platíte až když na reklamu skutečně někdo klikne
  • inzerát se zobrazí, když uživatel vyhledává relevantní výraz
  • precizní zacílení
  • vše je měřitelné
  • kontrola utracené částky
  • jde okamžitě zastavit, např. když nestíháte odbavovat nové objednávky
pay per click reklamy frantisek rajtmajer

Vyhledávací síť

PPC reklamy ve vyhledávání

Ať už na Seznamu nebo na Googlu se zobrazí inzerát právě tehdy, když uživatel vyhledává definovaný výraz. Díky tomu mu nabídneme reklamu, která přesně řeší jeho potřebu. Vyhledává-li např. výraz “krabičková dieta plzeň”, jako první na něj vyskočí odkaz na náš web.

Remarketing

Jenže co v případě, že návštěvník sice na web přijde, ale neobjedná? Přitom už ale o náš produkt projevil zájem. Pak na něj nasadíme remarketing. Jde o zobrazování textových a obrázkových reklam různě po internetu, ale nyní již není kritériem cílení hledaný výraz nebo konkrétní web, ale systém se zaměří na návštěvníky, kteří již na naší webové stránce byli. Reklama pak může být třeba i na www.seznam.cz či www.idnes.cz.

Remarketing v Plzni
Reklama v obsahové síti

Obsahová síť

Co když ale zákazník ještě neví, co má hledat? I na to má online marketing řešení. Použijeme k tomu obsahovou síť, kde si definujeme, na jakých webech se naše reklamy předvedou v celé své kráse. Buď mohou být textové třeba pod článkem o sestavení vyváženého jídelníčku či grafické na webu o zdravém životním stylu. Rozvoz krabiček je však pouze v Plzni a Praze a tak nemá smysl reklamu zobrazovat někomu z Brna. Tomu ale snadno zabráním geografickým cílením a pomocí vylučujících slov.

A jak konkrétně takové nasazení reklam vypadá?
Podívejte se na konkrétní řešení.